Monday 27 February 2012

bermula kehidupan baru


Assalamualaikum dan salam muhibbah....
blog baru kan..so saya perkenalkan nama dulu; Mariani binti mahmud dilahirkan di pahang. bekerja sebagai juruteknik, serta mempunya seorang anak. terlalu byk perkara yang aku lalui..liku2 hidup yang penuh ranjau berduri..apapun saya rasa tetap bahagia..sebab bila tgk anak saya..saya rasa sungguh bererti..kisah sedih yang melanda hati..terasa kembali beseri...now my son dah 5 bulan..nak kenal anak aku..kena datang umah..hehehe....apa pun pahit getir perjalanan yang aku lalui..bagi aku semuanya indah..sebab perjalanan setiap insan adalah berbeza.kita sendiri perlu merasakan bertapa indah kehidupan kita. sentiasa motivasi diri , muhasabah peribadi sebab itulah makanan minda..peringatan untuk nafsu agar tidak lalai dengan duniawi. zikirlah selagi mampu..kerana hatimu perlukan tiang untuk bertaut didahan yang tak goyang.,, wassala,

2 comments:

  1. nice to meet you..

    im crakerz..

    hope to noe you better..

    send my regard to ur son ,

    xoxo (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nice to meet you..
      alhamdulillah,,,kehidupan lebih baik sekarang.
      akan saya sampaikan salam pembaca kepada my son...

      Delete