Tuesday 28 February 2012

Assalamualaikum..kursus terakhir aku di BTPN Pahang. Time nie meraikan Mantan KPP BTPN Pahang..nice sangat masa nie..seronok..sebab lama aku tak jumpa kawan-kawan..tahun lepas aku tak dapat nak g kurus...sarat tahun lepas kan..sebelah aku tu aween.. nie mungkin kursus terakhir aku kat BTPN Pahang. lepas nie lau dapat tukar ....entah ada kursus or tak lagi..hehehe..memilih suasana kampung..itu yang aku cari..jauh dari sesak kota..jauh dari bandar...jauh dari segalanya...ada yang kata aku lari dari masalah..n mencari masalah baru..tapi jika kita rasa bahagia ngan keputusan itu,,,kenapa harus rasa kesusahan..teruskan perjuangan..berjuang selagi ada cinta..berdakwah selagi bernafas. berusaha selagi berupaya. Itu yang aku selalu ajar pada diri aku.. Alzam musa anak umie makin comei...terasa hilang masalah..walau aku selalu ada kerja byk sekaran..wawawa...xtau nak kata camner...tp aku lebih memilih buat malam kerja tu...baru rasa byk idea..siang nie aku edit gambar jerk leh la...t aku sambung lagi

No comments:

Post a Comment